Opinia użytkownika: Anna_4913
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Salon Plus GSMKiedy weszłam do salonu wewnątrz oczekiwała na obsługę jedna osoba, przy trzech stanowiskach odbywała się obsługa, czwarte było nieczynne, a pracownik przy nim siedzący pracował w systemie. Tabliczka na tym biurku informowała, że pracownik obok oczekuje na mnie, co przy wszystkich stanowiskach zajętych nie do końca było informacją prawdziwą, więc może warto byłoby to zmienić. Oczekując w kolejce na obsługę poobserwowałam sobie salon i pracę obsługi. W salonie panował mniej więcej porządek, a pracownicy obsługiwali klientów w miarę profesjonalnie. Po około 15 minutach od wejścia kolejka była już spora i pojawił się pracownik próbujący zarządzać kolejką, jednak wszyscy klienci wymagali obsługi systemowej. Gdy w końcu trafiłam do wolnego stanowiska Pani rozpoczęła rutynową niestety obsługę. Bez fajerwerków przedstawiła przysługującą mi ofertę nawet nie próbując xsellingu. Nie przeprowadziła badania potrzeb klienta i dopiero gdy sama poinformowałam, że interesuje mnie więcej niż jeden produkt pani przedstawiła ofertę promocyjną. Kiedy stwierdziłam, że się zastanowię, pani chyba nie zależało szczególnie, żebym do niej wróciła, bo nawet nie dała mi swojej wizytówki ani numeru tel. do kontaktu.