Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Zgubiłem portfel z kartami kredytowymi trzech banków. Bez problemu zastrzegłem je w dwóch. W banku BPH zadzwoniłem pod całodobowy numer do zastrzegania kart. Po informacji o nagrywaniu rozmów usłyszałem komunikat, że pracownicy w chwili obecnej są niedostępni i mam dzwonić od poniedziałku do piątku w godzinach 7-22, w sobotę 8-16. Półtorej godziny dzwonienia na różne numery BPH zakończyło się brakiem możliwości skontaktowania się z konsultantem. Teraz jest 1:25, mam czekać cała niedzielę licząc, że nikt nie użyje karty. Dla mnie skandal - rozwiązuję umowę i nie chcę mieć nigdy nic wspólnego z tm bankiem. I jeszcze jedno - mam studio nagrań - nagrałem wszystkie komunikaty, zrobiłem zrzuty ekranu i pójdę do sądu jak każą mi ponosić konsekwencje za brak zastrzeżenia kart, którego wymagają niezwłocznie po zauważeniu jej braku.