Opinia użytkownika: Jolanta_524
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: WitamJak każdy człowiek kilka razy w życiu mamy przed sobą poważne gruntowne remonty domów lub mieszkań.Z takim również remontem i mnie przytrafiło się zmierzyć.Po materiały postanowiłam się wybrać do sieci znanych i renomowanych firm lub marketów budowlanych.Jednym z nich i właściwie jedynym w którym postanowiłam wybrać wszystkie potrzebne mi produkty był właśnie OBI.Jako kobieta nie mam zbyt dużej wiedzy na temat materiałów budowlanych, więc liczyłam na dobrą i fachową pomoc ze strony sprzedawców.Niestety tak się jednak nie stało.Zatrzymałam się przy stoisku farb i w momencie moich wątpliwości co do numerów odpowiednich mi odcieni postanowiłam zaczekać na kogoś z obsługi.Nie był to zbyt dobry pomysł, ponieważ po 15 minutach stania i rozglądania się postanowiłam sama wyruszyć na poszukiwanie kogoś z obsługi, co nie było łatwe.Gdy udało mi się już kogoś znaleźć usłyszałam że nie jest to osoba z tego działu, ale można kogoś takiego poprosić i znów zaczęło się czekanie na ekspedienta...Swoją ocenę motywuję bardzo nisko iż jako klienci mamy prawo do fachowej i rzetelnej obsługi.Nie powinniśmy się czuć w takim sklepie jak zbędne istoty które przeszkadzają w pracy.Również ilość osób zatrudniona w takim sklepie powinna być zdecydowanie dużo większa.Pozdrawiam i życzę udanych zakupów.