Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Chcąc zatankować gaz zauważyłam informację o tym, że należy wezwać obsługę przywołując dzwonkiem, obsługa zjawiła się w ekspresowym tempie, przywitała mnie i zapytała za jaką kwotę zatankować, po zakończeniu tankowania zaprosiła mnie do kasy. W kolejce przede mną była jedna osoba. Kasjer przywitał mnie zapytał o fakturę/paragon, przypomniał o karcie Payback, podał kwotę do zapłacenia, zaproponował pewien produkt w promocyjnej cenie z którego skorzystałam. Po zakończeniu transakcji wydał mi fakturę, podał liczbę punktów, którą mi dodano i wskazał miejsce, z którego mogę odebrać dodatkowo zakupiony produkt, który mi polecono. Sprzedawca bardzo sprawnie przeprowadził transakcje, po czym podziękował i pożegnał. Sklep był czysty, półki pełne towaru,pod każdym produktem znajdowała się cena, jedynym minusem była niezbyt czysta podłoga, niestety przyczyną była brzydka pogoda i deszcz.