Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: ING Bank Śląski

Treść opinii: W momencie, gdy wszedłem do oddziału banku, czekało około pięciu klientów. Przy dwóch stanowiskach pracowały uśmiechnięte panie. Powiedziałem dzień dobry i ustawiłem się w kolejce. Gdy po około trzech minutach przyszła moja kolej, obsługująca mnie pani ponownie mnie powitała, co wywarło na mnie pozytywne wrażenie. Podczas obsługi pani odpowiadała na moje pytania dotyczące założenia konta, a także sama namawiała mnie do skorzystania ofert banku, gdy sięgnąłem po ulotkę, usytuowaną przy kasie (choć jej o to nie pytałem). Ponadto moja rozmówczyni była w dobrym humorze próbując żartować w trakcie rozmowy. Jedynym minusem tego oddziału są jego małe rozmiary, co w przypadku większej ilości klientów może doprowadzić do tworzenia długich kolejek. Sam jednak odniosłem bardzo pozytywne wrażenie.