Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Dziś udałem się do punktu, aby uzyskać pewne szczegółowe informacje co do oferty abonamentu oraz aby w rzeczywistości obejrzeć dostępne telefonu. Przy wejściu odebrałem numerek, który pokazywał, że przede mną w kolejce jest jeszcze jedna osoba. Przy stanowiskach do obsługi klientów była tylko jedna osoba. Na stanowisku obok był jeden pracownik, ale on nie obsługiwał klientów. Po kilkunastu sekundach od wejścia usłyszałem, że system do obsługi klientów uległ awarii (nie były to słowa skierowane do mnie, tylko do innego klienta). Przy wejściu znajdowała się jeszcze jedna pracownica, która podchodziła do klientów, którzy przyglądali się telefonom i pytała w czym może pomóc. Co ciekawe podchodziła do osób, które nie pobierały numerków. Być może to dlatego ja zostałem zignorowany. Jedną z par, której zaoferowała pomoc poprosiła do stanowiska i zaczęła ich obsługiwać przy stanowisku (mimo, że ja znajdowałem się obok, nikt się mną nie zainteresował). Po kilku minutach wyszedłem poirytowany, kiedy pracownicy ignorując numerki poprosili do stanowiska obsługi innych klientów, którzy kilka chwil wcześniej weszli do punktu. W związku z tym nie dane mi było ocenić kompetencje pracowników.