Opinia użytkownika: Fanaberia
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Do saturna wybrałam się po pokrowiec na telefon. Zrażona już poszukiwaniami na własną rękę (mam dosyć spory telefon sony, a kupiony 2 dni wcześniej niededykowany pokrowiec był słabej jakości i się rozleciał) chciałam, aby ktoś mi dobrał coś odpowiedniego do modelu, co będzie również dobre jakościowo. Z takimi oczekiwaniami weszłam do sklepu. Pokrowca nie kupiłam. Wchodząc rozejrzałam się po sklepie, ponieważ jest spory. Poczułam na sobie wzrok ochroniarza stojącego tuż przy bramkach wejściowych więc poszłam dalej nie do końca wiedząc gdzie. Po chwili znalazłam się w odpowiednim dziale, ponieważ półki były dosyć dobrze opisane i jeszcze lepiej zaopatrzone - wybór przeogromny. Na tym jednak idylla się kończy. Stałam pod ścianką z akcesoriami GSM 10 minut. Za mną było stoisko obsługi. W tym czasie przewinęło się przez nie 3 Panów - jeden z klientami, drugi kogoś "ustawiał" przez telefon, trzeci coś sprawdził. W tym czasie zauważyłam również, że nie wszystkie produkty są wycenione - albo nie miały nalepek cenowych, albo brak było plakietek. W koszyczkach dedykowanych firmie samsung lub sony walały się pokrowce również do innych marek. Ogólny chaos. Zostawiłam to stoisko i przeszłam się wzdłuż wystawy z telefonami. Wpadło mi w oko stoisko z telefonami SONY - aparaty, akcesoria i... puste wieszaki, na których od razu wyobraziłam sobie moje wymarzone etui...Skończyło się że kupiłam folię za 19 zł zamiast etui za 100