Opinia użytkownika: Joanna_2723
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Pojawiliśmy się w sklepie z moim partnerem w sobotę popołudniu. Było tam dwoje sprzedawców i może ze trzech klientów. Skierowaliśmy się prosto do ściany z "próbkami" dywanów podczas gdy Pan z obsługi rozmawiał przez telefon. Po kilku zdaniach można było stwierdzić, że jest to rozmowa prywatna. Pokręciliśmy się kilka minut aż w końcu Pan zakończył konwersację i podszedł do nas. Okazało się, że był całkiem przydatnym sprzedawcą i po chwili zdecydowaliśmy się na wykładzinę. Niestety nie było jej na miejscu, zostaliśmy poinformowani, że możemy ją odebrać za 6 dni. Trochę długo jak na zwykłą wykładzinę... Mieli jeszcze dzwonić, żeby potwierdzić. Oczywiście telefonu nie otrzymaliśmy, ale gdy sami zdecydowaliśmy się na kontakt usłyszeliśmy słowa przeprosin - ok. Ponowna wizyta w sklepie, duży ruch...tylko dwóch pracowników. Pani, która nas obsługiwała była bardzo wyraźnie zmęczona i przez to dość obojętna. Na szczęście wykładzina jest ok. Dobrej jakości i dobrze obszyta....jednak sam sklep, moim zdaniem, nie do końca spełnia oczekiwania dzisiejszego rynku i poziomu obsługi konsumenta.