Opinia użytkownika: wojtek_23
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Jakość obsługi w placówce pogorszyła się do jakiegoś czasu. Po odstaniu kilku minut w kolejce zostałem poproszony do stanowiska i tu niby bardzo miłe zachowanie czyli przeproszenie kasjerki, że musiałem tyle czekać. Wszystko by było ok gdyby było w tym trochę szczerości a nie narzucone przez pracodawcę hasło, które ma być powtarzane każdemu klientowi. Kasjerka mówiąc tą formułkę patrzyła w tym momencie na monitor, równie dobrze mógłbym być jej kolegą z pracy i nawet by tego nie zauważyła. Dalsza część obsługi również pozostawia wiele do życzenia, prowadzona bezosobowo, kasjerki sprawiają wrażenie że są tam za karę. Rozumiem że zarobki mogą nie być wysokie do tego dochodzi duża odpowiedzialność na kasie i sporo pracy ale takie zachowanie nie działa pozytywnie na wizerunek firmy.