Opinia użytkownika: Sylwia_1123
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Witam w piatek 13 września wybrałam sie do Banku aby zmienić swoje dane osobowe, pierwsze co mi sie rzuciło w oczy to, to ,że w wejściu do Banku gdzie znajduję sie bankomat było pełno na podłodze potwierdzeń wydruku z bankomatu bardzo mi się to nie spodobało czyli jeden minus Banku..Natomiast obsługa byłą bardzo miła przywitała mnie Pani z uśmiechem na twarzy poprosiła mnie do swojego stanowiska i bardzo sprawnie obsłużyła, przy czym proponowała również produkty bankowe..Po obsłużeniu mnie zapytała grzecznie czy może w czymś jeszcze pomóc..Przy pożegnaniu doradca dała mi swoja ulotkę z numerem telefonu oraz teczkę dokładnie na jedną kartkę papieru gdzie w teczce znajdował się długopis...Tak ,że ocena Banku zachodniego w Głuszycy jest bardzo dobrze wystawiona....