Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Da Grasso
Treść opinii: Chciałem przedstawić dzisiejszą sytuację która nie była zbyt przyjemna, dotyczy ona zamówienia do domu dużej pizzy oraz quesadilly. Zamówiłem telefonicznie kilka minut po godzinie 15 zaznaczając, że chcę zapłacić za zamówienie kartą. Osoba odbierająca zamówienie poinformowała, że czas realizacji będzie wynosił około 40 minut. Uważam, że jest to akceptowalne. Po ponad godzinie oczekiwania nie została dostarczona pizza więc zadzwoniłem do pizzerii w tej sprawie dowiedziałem się że pomylili adres i pizza zostanie dostarczona w ciągu kolejnych 20 minut, dodam że pracownica franczyzy nawet nie przeprosiła za zaistniałą sytuację.Tym razem zamówienie dostarczono w tym czasie. Szkoda tylko, że nie poinformowano osoby dostarczającej o tym że chciałem zapłacić kartą i oczekiwał ode mnie gotówki (a na paragonie zostało wyszczególnione że płatność odbędzie się kartą).Część quesadilly była zwęglona, po odkrojeniu zwęglonego kawałka w smaku była dobra. Co do pizzy to mogę stwierdzić, że była całkiem dobra.Na pudełku znajduje się informacja, że do dania dołączana jest guma orbit - nie została dołączona.Ogólnie jakość obsługi jest fatalna - mam wątpliwości czy skorzystam z waszych usług w przyszłości.