Opinia użytkownika: Nina_43
Dotycząca firmy: Beskid
Treść opinii: Panowie kierowcy poprawcie się!!!,Wczoraj 16.09.2013 r. na przystanek początkowy o godz. 12.30 z Nowej Rudy do Wrocławia bus spóźnił się 10 min. Różnie to bywa podróżni są wyrozumiali i cierpliwie czekają, i to oni powinni być rozdrażnieni, a nie kierowca. Co przystanek ciągle miał kierowca uwagi do różnych podróżnych, do których nieładnie arogancko się odzywał. Oczywiście dojechaliśmy do Wrocławia spóźnieni tylko 37 min, pod warunkiem, że dojazd powinien trwać 2 h 20 min. Niedaleko punktu docelowego kierowca stanął w pewnym miejscu na skrzyżowaniu i tak ciężko było mu nas poinformować abyśmy wysiedli, był oburzony, że nikt nie wysiada!!! Skąd możemy wiedzieć jaki manewr ma w zamiarze, to nie był przystanek!!!! Inni udzielają informacji jak sytuacja ich zmusza do zajęcia innego miejsca.Nie tylko ten dał taki popis kultury. Następny wyjeżdżający o godz. 20.30 z Wrocławia do Nowej Rudy, skrócił/zmienił sobie trasę przez Rynek ul. Martwą pomijając jeden przystanek koło starego szpitala, z rozpędem zjechał z góry ul. Martwej energicznie zakręcając na skrzyżowaniu, a prędkość nie pozwoliła mu zatrzymać się na przeciwko właściwego miejsca przystanku. Na moje pytanie: dlaczego Pan się tutaj nie zatrzymał? Odpowiedział: Czepia się Pani, trzeba było wstać! A skąd ja mogłam wiedzieć jaki manewr tym razem planuje!!!! Właściwy przystanek znajduje się po drugiej stronie ulicy i zawsze jazda jest w drugą stronę kierunku w lewo, a nie w prawo.Jak dotąd inni kierowcy zatrzymywali się na wszystkich właściwych kolejnych przystankach i byli bardzo uprzejmi.