Opinia użytkownika: Damian_522
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Wchodząc do sklepu ekspozycja wygląda estetycznie, w głębszych partiach sklepu prezentowane buty znajdują się na pudełkach z obuwiem. Tekturowe kartony odciągają uwagę, od prezentowanego towaru i dodatkowo utrudniają jego dostrzeżenie. Obsługę sklepu napotykam w przejściu koło regałów, niedługo po wejściu do sklepu. Unikanie nawiązania kontaktu wzrokowego, druga ekspedientka, która przechadza się koło regałów, także unika dostrzeżenia mnie. Brak próby nawiązania aktywnego kontaktu ze strony obsługi. Zaczynam się kręcić koło regałów w okolicy ekspedientki stwarzając pozory, że nie mogę znaleźć konkretnego obuwia. Po około 4 minutach jestem zmuszony do zainicjowania kontaktu. Zostaje mi zaprezentowany towar, brak pytań ze strony obsługi. Dopiero po mojej głośnej ocenie jednego z modeli, zostaje mi zadane pytanie, jakie wygląd mnie interesuje. Ekspedientka nie podtrzymuje kontaktu wzrokowego, zerka w innych kierunkach. Na moje pytanie, czy to wszystko z dostępnych modeli, zostaje udzielona mi informacja, że nowa dostawa będzie za tydzień. Udaje zainteresowanie konkretnym modelem, brak rekcji. Ekspedientka wydaje się bardziej zainteresowana, pilnowaniem klientów niż obsługiwaniem ich. Przyglądając się butom nie jest mi zaproponowane przymierzenie ich, nie nakłania się mnie także do ich kupna.