Opinia użytkownika: Karol_429
Dotycząca firmy: Subway
Treść opinii: Obsługiwany byłem wczesną porą, tuż po otwarciu. Dwie osoby na obsłudze.Zamówienie składa się po prawej stronie lady, a płaci po lewej. Odwrócona lada daje dziwne odczucie. Po wejściu do lokalu łatwo się pomylić, bo źle to oznakowano i sądzę, że przy większym natężeniu klientów mają z tym problem.Osoba obsługująca niekompetentna. Na moje pytania uszczegóławiające nie potrafiła odpowiedzieć. Brak uśmiechu, brak kontaktu wzrokowego z klientem. Nie zaproponowano mi dodatków do kanapek, chociaż są podobno w promocji (kolejny klient otrzymał taką ofertę od innego sprzedawcy).W oczekiwaniu jak zrobi się kawa, a kanapka podgrzeje obsługująca mnie osoba wyszła na zaplecze gdzie rozmawiała z kimś głośno na tematy nie związanie z bieżącą obsługa. Na dłuższą chwilę w lokalu pozostałem sam.Lokal brudny. Pomimo wczesnej pory okruchy na stołach. Brudna podłoga pod stolikiem przy którym siedziałem. Witryna wychodząca na ulicę również niezbyt czysta.Podczas mojej wizyty do lokalu przyszła osoba która była umówiona z szefem (?) na prezentację jakiegoś produktu. Kurtka tej osoby została wzięta poprzez ladę na zaplecze, nieestetycznie ponad moją kawą.Plusy:Otrzymałem bony zniżkowe na kolejne posiłki (ale to przecież standard)Dobra kanapka, dużo składników.Jedzenie w Subway'u polecam, tego lokalu raczej nie. Nie wrócę.