Opinia użytkownika: Malina_11
Dotycząca firmy: Orsay
Treść opinii: Wizyta w dniu: 11/09/2013godzina: 14:05ilość pracowników w sklepie: 2Po wejściu do sklepu zauważyłam, że obie pracownice obsługiwały klientów. Ruch był spory, około 15-20 klientów, każdy klient coś chciał, o coś pytał. Obie panie doskonale dawały sobie radę z wszystkimi klientami, potrafiły robić kilka rzeczy równocześnie np: wieszać ubrania na wieszak, kiedy w tym czasie klientka zakładała sukienkę, po czym sekundę później pracownica już stała obok klientki, aby doradzić i ocenić jak wygląda. Obie pracownice proponowały inne rozwiązania nie urażając przy tym nikogo. Używały zwrotów: "proponowałabym rozmiar większy, swobodniej będzie się pani czuła, a sukienka ładnie będzie się układała na biodrach". Doskonale wiedziały która klientka jakie ubrania przymierzała, pracownice pytały i okazywały zainteresowanie: "i jak pani te spodnie leżą? podać pani podobny fason dla porównania?". Zapłata za towar także przebiegała szybko i sprawnie. Klientce przede mną pracownica zaproponowała do swetra : " a może szalik do tego sweterka? kolorystycznie będzie pani pasował". Płynnie zastosowała technikę Cross-selling.Kiedy zapytałam o torebkę, której nie było na sklepie, pracownica doskonale znała asortyment sklepu, od razu wiedziała jaką torebkę chcę, podała cenę. Zaproponowała również zamówienie jej z magazynu.Bardzo profesjonalna obsługa, zaangażowanie w sprzedaż.