Opinia użytkownika: MontyPython
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Po wejściu do sklepu w pierwszą alejkę rzuca się w oczy nieład, na samym środku stoi kosz z produktami który tarasuje wejście troche dalej jest stojak z kwiatami doniczkowymi a za nimi woda mineralna. Promocyjne nektarynki, no cóż kilka już spleśniało i dalej leży na ekspozycji. Zdecydowałem się jednak ich nie kupować. Asortyment na półkach dosyć bogaty choć w nieładzie, jednak po chwili można się połapać w sensie wyłożenia.Po dojściu do kasy kolejka na 6 osób. W tym samym czasie druga kasjerka zamknęła kasę nie wzywając nikogo do pomocy i poszła na magazyn. W tym momencie na magazynie kręciło się już trzech panów prawdopodobnie rozkładając dostawę. Nie wiem czy nie można było w tym wypadku rozładować kolejki otwierając drugą kasę podobno to klient jest najważniejszy. Co do pozytywów to obsługa na kasie bez zarzutów, pani miła uśmiechnięta powitała, podziękowała czym trochę osłodziła tą wizytę.