Opinia użytkownika: Andrzej_575
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Będąc w tym banku czułem się jak w czasach PRL-u,długa kolejkaoczekujących na załatwienie sprawy i zdenerwowanych klientów. Brakstosownej kasy gdzie można dokonać tylko wpłaty lub wypłaty środków,a czas załatwiania klienta przy udziale doradcy ze względów oczywistychjest często długi.Obsługa zbyt się tym nie przejmuje i nie zwraca uwagina to że następni klienci czekają. Zauważalne jest to szczególnie przyobsłudze osób w wieku starszym, które poza załatwieniem sprawy chcąsobie jeszcze pogadać i dialog trwa z obsługą o wszystkim i o niczym. Obsługa starasię być miła w stosunku do tych osób, robi dobra minę do złej gry aklientom którzy przyszli dokonać wpłaty bądź wypłaty po pewnym czasiecierpliwość się kończy i wychodzą. Nie polecam wizyty w tym oddziale.