Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Sofitel
Treść opinii: Spędziłam w tym Hotelu weekend majowy, jestem zawiedziona.Nie będę oceniać mentalności ludzi tej miejscowości, ale obsługa słabiutka, nie miła, brak uśmiechu na twarzy czy też chęci pomocy. Na pytanie otrzymywałam odpowiedzi typu : "nie można", "nie da się", "nie wiem".Może warto wspomnieć, że z oferty Hotelu, restauracji i SPA przynależnego do hotelu korzystałam za pośrednictwem zakupów grupowych.Pani na recepcji błędnie podliczyła rachunek przez co w domu zorientowałam się o zapłacie nadwyżki.Obsługa restauracji mimo dobrej prezencji również niemiła. Czas oczekiwania na posiłek sięgał 50 minut. A sam posiłek niestety na trzy skonsumowane obiady jeden był smaczny.Wyproszono nas z kręgielni 10 min przed zamknięciem, mimo iż opłata została uiszczona za pełną godzinę.Jedyna godna pochwały obsługa mieściła się w SPA - tam Panie bardzo sympatyczne, uśmiechnięte, spokojne, chętnie udzielały odpowiedzi na pytania, a wykonanie zabiegów było profesjonalne.SPA polecam, ale nie sam hotel czy restaurację.