Opinia użytkownika: Maciej_950
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Zakupy ok. 11.30. Obsługa na dziale ogrodniczym od razu uprzejma i chętna do pomocy. Jednak już na dziale z artykułami drewnianymi, próżno było szukać obsługi gdziekolwiek. Nawet przejście do tej części sklepu było nieco utrudnione, z racji rozpakowywania przez obsługę kantówek. Doszło ostatecznie do tego, iż sam opakowałem sobie drewniane listwy, aby nie walały mi się swobodnie w wózku. Dobrą rzeczą jest możliwość uzupełnienia w tym markecie brakujących produktów w innych sklepach budowlanych i to w atrakcyjnych cenach. Jednak na stoisku z towarami z wyprzedaży jest lekki nieporządek. Towary są umieszczone tak, aby tylko się zmieściły, bez logicznego ułożenia. Jego oznaczenie i wycenienie też jest niepełne. Na pytanie w dziale obsługi, ile kosztuje interesujący mnie produkt, okazało się, że nie jest on w ogóle przeceniony i nikt nie wie, dlaczego on znalazł się w tej części sklepu. Wizerunek uratowała ostatecznie Pani na stanowisku kasowym, która poinformowała o bieżącej ofercie, promocjach, konkursie oraz bez problemu wydała resztę i paragon, miło się żegnając.