Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Zaopatrzenie sklepu na dobrym poziomie. Tak samo oceniam informacje dotyczące produktów.Wielki minus należy się tej placówce (a raczej kierownictwu) za obsługę klienta. Z czterech kas (w tym jedna na stoisku monopolowym) działają dwie. I to nie tylko w czasie mniejszego natężenia ruchu w sklepie. Kolejki do tych kas bywają tak długie, że uniemożliwiają swobodne poruszanie się po sklepie klientów z wózkami zakupowymi.Prośba kierowana do pani w kasie, by uruchomić kolejne stanowisko skutkowała jedynie naciśnięciem dzwonka przez nią bez dalszej reakcji personelu.Największą irytację wzbudza jednak sytuacja w której przy kasie za zakupy płacą pracownice sklepu w firmowych strojach kończące zmianę,kasa ta dla "zwykłych" klientów jest już zamknięta a do działającej ustawiła się kilkunastoosobowa kolejka.Spotkałem się też z sytuacją w której chcąc kupić wino i zapłacić za pozostałe zakupy na stoisku monopolowym, usłyszałem od ekspedientki "to ja panu podam to wino i proszę do innej kasy bo ciasto układam".Sklep odwiedzałem kilka dni z rzędu o różnych porach dnia (by wykluczyć przypadkowość).Tak więc jak na początku napisałem, WIELKI minus za obsługę.