Opinia użytkownika: Jolanta_507
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Zainteresowałismy sie szlifierkami .Poprosiłam pana z punktu obsługi tego stoiska ,aby nam przedstawił ofertę .Gdy zdecydowaliśmy sie na zakup poprosiłam ,aby podał mi pudełko z wybranym modelem ,aby uniknąć pomyłki.Sprzedawca wahał się ,ale w końcu dał mi i poszłiśmy do kasy.W kasie okazało się ,że szlifierka nie kosztuje 198 a 250 zl.Sprzedawca został wezwany przez kasjerkę i wtedy stwierdził ,że tamtej za 198 juz nie ma .Ja poprosiłam o sprzedanie tej z ekspozycji ,na co on odpowiedział ,że tego się nie robi.Byłam w szoku jak mozna tak traktować klienta ,zwłaszcza ,że zarowno w gazetce jak i na sklepie było mase sprzętu z obniżonymi cenami jako ostatnie egzemplarze.Poprosiłam o przysłanie innego sprzedawcy,który zaraz przyszedł i z chęcią odpiął szlifierkę z ekspzycji ,znalazł do niej zastępcze opakowanie i poszedł z nami do kasy,aby wytłumaczyć kasjerce dlaczego jest inne pudełko.Nie wiem dlaczego poprzedni sprzedawca tak nas potraktował ,ale jego brak kompetencji położył cien na jakość obsługi w tym sklepie.Innym mankamentem ,który mnie zdenerwował jest to iż nie mogę wypełnić ankiety w organizowanym przez OBI konkursie www.twojaobinia.pl.Spędziłam poł godziny szukając ankiety na podanej stronie i niestety nie znalazłam jej.Proszę o podpowiedż czy ten konkurs trwa i jak znależc tę ankietę do wypełnienia.Miło będzie wziąc udział w konkursie.