Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: North Fish
Treść opinii: Stojąc w kolejce obsługa była odwrócona do mnie plecami nie zauwazajac mojej obecnosci. Zostałem przywitany znudzonym tonem słowami `Witamy w North Fish`. Zamówiłem jedno z tańszych dań, gdzie poprosiłem o zamiane sosu z ostrego na łagodny. Sprzedawczyni nie miała wiedzy nt. teg, czy może to dla mnie zrobić, swoją niewiedzą stworzyła zamieszanie na innych stanowiskach pracy i spowodowała moje zdezorientowanie biegając od współpracownicy do współpracownika. Na sam koniec zostałem poinformowany, iż nie ma możliwości zamiany sosów. Zamówiłem danie bez żadnego sosu (co już było możliwe). Naturalnie (jak to zwykle bywa w tej placówce) poinformowano mnie, że czas przygotowania dania wydłuży się do 3-4 minut. Przy kasie obsługiwała mnie przemiła kierowniczka Restauracji. Zostałem zawołany po odbiór dania. Otrzymałem przypalone fishburgery, które reklamowałem. Proces reklamacyjny przejęła kierowniczka sklepu ze względu na brak kompetencji sprzedawczyni, które reklamacje powinna obsłużyć. Pozostała część obsługi przebiegła sprawnie głównie ze względu na zmiane osoby obsługującej. Do tej konkretnej placówki wracam głónie ze względu na niezmieniającą się kierowniczkę sklepu, która swoim podejściem do Klientów ratuje sytuację całej restauracji.