Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Już w progu zostałem zauważony i przywitany słowami `dzien dobry` oraz zostałem zaproszony do stanowiska. Personel był ubrany schludnie, stanowiska obsługi Klientów były czyste, panował ład. Konsultanka posiadała wiedzę na temat oferty, która mnie interesowała, potrafiła tak sterować rozmową, by zainteresować mnie ofertą i rozwiać ewentualne wątpliwości. Mimo zadawanych przeze mnie błahych i prostych pytań, Konsultantka zachowując pełnię profesjonalizmu przedstawiła mi prostym, jasnym językiem zasady korzystania z karty kredytowej, ewentualne ponoszone przeze mnie koszty, jak i korzyści wynikające z korzystania z niej. Konsultantka obiecała kontakt, gdy tylko do punktu dotrze moja karta. Zostałem na bieżąco informowany przez pracowników banku nt. mojej sprawy. Zostałem w pełni rzetelnie obsłużony, wystąpił spory kontrast pomiędzy placówkami w/w banku, które odwiedzam. Rozmowa z Konsultantką w tejże konkretnej placówce poskutkowała sprzedażą i zadowoleniem każdej ze stron.