Opinia użytkownika: Damian_522
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Czwartek, godzina 17.00,H&M, CH Galeria bałtycka. Przez cały okres pobytu w sklepie (około 70 minut) żaden pracownik obsługi nie zainteresował się moją osobą. Pracownicy wydają się wiecznie czymś zajęci, zabiegani, brak kontaktu wzrokowego. Ekspozycja dobrze prezentująca się, asortyment nie wydaje się zbyt duży jak na powierzchnię sklepu. Podchodzę do kasy by zrealizować zamówienie, na dwa produkty i spytać się o trzeci. Na dwie kasy tylko jedna jest czynna, przede mną czeka około 6 osób, na realizację zakupu. Pracownikiem obsługi jest mężczyzna około 25 lat, 180cm wzrostu, dość krótkie wystylizowane włosy. Dobrze prezentujący się ubiór. Pytam się o wybrany produkt, w interesującym mnie rozmiarze. Uzyskuje odpowiedź, że jeśli nie odnalazłem takiego rozmiaru na ekspozycji, „to nie ma”. Sam muszę podtrzymywać rozmowę ze sprzedawcą, brak inicjatywy z jego strony. Proszę go, zatem o spisanie mi konkretnie modelu spodni abym dostał go w innym sklepie. Podczas tego wdaje on się w rozmowę z innym pracownikiem, bez prośby o poczekanie, na temat nadchodzącej dostawy. Można odczuć, że obsługa służy jedynie do przyjęcia zapłaty od klienta za wybrany towar.