Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Stokrotka
Treść opinii: Wygląd sklepu oceniam na 4. Na stoisku z ciastem i wypiekami niedostępna jest stała obsługa, mimo uruchamianego dzwonka, bardzo długo nikt się nie pojawia. Personel - około 10 razy własne obserwacje. Oferowane produkty w wyprzedaży często mają tekie same ceny jak produkty dostępne ogólnie. Niektórzy pracownicy sprawiają wrażenie, że nie lubią tej pracy. Wyjątkiem na plus są np. osoby z napisem Inter Kadra na ubraniu lub pracujący na czas określony. Kiedy trzeba było poczekać na wyjaśnienie sprawy spornej przy kasie - konieczne było podanie kodu odwołującego transakcję przez pracownika sklepu który się "zapodział" - kasjerka nie informowała podchodzących osób o konieczności dłuższego czekania, tylko po załatwieniu sprawy usłyszeć można było sztampowe: Dzień dobry, siateczkę? - bez przeproszenia. Na plus można zaliczyć przejrzystość regałów, umiarkowane gotowość pomocy personelu osobom niepełnosprawnym, ceny, gotowość do wyprzedaży za niższą cenę produktów o mijającym terminie ważności.