Opinia użytkownika: Maciej_950
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Zakupy ok. godziny 17.00. Wózki na zakupy czyste, liczne i dostępne. Inaczej rzecz się ma odnośnie koszyków. Trzeba ich szukać przed kasami, a nawet pod samymi taśmami kas, gdzie pozostawiane są przez kończących zakupy klientów. Na stoisku owocowo-warzywnym podłoga brudna. Na samym stoisku zauważalny jest nieład. Ceny produktów wyłożonych na środkowym stoisku są ciężko dostępne, z racji zapisywania ich tylko po jednej stronie, zamiast umieszczania ich nad produktem czy na skrzynce. Produkty w aktualnej promocji słabo oznakowane, nie wyróżniają się na tym stoisku niczym szczególnym na tle pozostałej oferty owoców i warzyw. Na stoisku z pieczywem odnosi się wrażenie braku czasu na jego rozłożenie. Pieczywo jest dosłownie porozrzucane po półkach, nawet w przypadkowych miejscach, przez co produkt nie pokrywa się z ceną na etykiecie. Może to wprowadzać w błąd nieostrożnego klienta. Reszta pieczywa znajduje się w skrzynkach, poukładanych jedna na drugą, co obniża ekspozycję i estetykę produktu. W części z asortymentem piwa, alejki są zbyt wąskie, szerokości jednego wózka, co mocno utrudnia komunikację w tej części sklepu. Jest to o tyle istotne, że jest to najbliższe przejście do otwartych kas. Przy samych kasach kolejek nie było. Obsługa przebiegła szybko i sprawnie, w miłej i serdecznej atmosferze. Zostałem poinformowany o bieżącej ofercie na sok i batony, dostępnych właśnie przy kasie. Nie było problemu z wydaniem reszty i paragonu.