Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W dniu dzisiejszym postanowiłem zrobić małe zakupy w Supermarkecie TESCO. Otoczenie sklepu tzn. parking, koszyki znajdujące się przy wejściu jak i samo wejście było czyste. Wchodząc do sklepu na pierwszy rzut oka widać stoisko z warzywami i owocami. Duży asortyment warzyw i owoców przykuł moją uwagę. W dalszej części znajdowały się lodówki i zamrażarki. Na regałach chłodniczych niestety były puste kartony co nie sprawiało zbyt miłego odczucia. Na sali sprzedaży zauważyłem dużą ilość personelu, który był uśmiechnięty i zajęty rozkładaniem zapewne nowej dostawy towaru. Towar w części alei, na której znajdowały się makarony, napoje i herbaty oraz w dziale słodyczy, był kompletny zaś produkty, które wybrałem i skasowałem przy kasie miały te same ceny( podane pod produktem na półce). Szyby na zewnątrz sklepu były czyste jaki podłoga na sali sprzedaży. Podchodząc do kasy zauważyłem dużą ilość klientów. Pani, która obsługiwała klientów po skończeniu kasowania jednego z klientów popatrzała w bok kasy, zauważając dużą kolejkę, co doprowadziło Panią do wezwania kolejnego kasjera. Po chwili nadeszła pomoc. Pani, która przechodziła obok mnie zaprosiła duże grono klientów do swojej kasy. Ja zostałem przy starej kolejce czekając na swoją kolej. Po chwili byłem przy kasie. Pani Joanna podniosła głowę uśmiechając się i mówiąc mi "dzień dobry". Po czym przeszła do kasowania moich zakupów. Widząc torbę z pieczywem zapytała się o jej zawartość. Wyraźnie podała kwotę do zapłaty po czym otrzymała ode mnie kartę visa oraz kartę Clubcard. Po chwili zapytała się czy wyrażam zgodę na zapłacenie kartą poprzez dokonanie transakcji bezdotykowej karty. Po wyrażeniu mojej zgody przyłożyła kartę do czytnika i po chwili oddała mi ją razem z kartą Clubcard wypowiadając słowa Dziękuję i zapraszam ponownie. Wygląd bosku kasowego nie przykuł mojej uwagi pod kątem brudu. Stanowisko Pani Joanny było czyste i estetyczne.