Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Odwiedziłam ten sklep aby dowiedzieć się czegoś więcej o wybranym modelu telefonu oraz systemie ratalnym obowiązującym w tym sklepie. Obsługa co prawda zainteresowała się mną ale dopiero po 10 minutach. W tym czasie obejrzałam produkty znajdujące się w tym obiekcie. Pani, która usiłowała przybliżyć mi co nieco na temat wybranego modelu nie miała na jego temat zbyt dużej wiedzy. Następnie chciałam dowiedzieć się o systemie ratalnym. Skierowano mnie do innego stanowiska. Na pracownika czekałam pół godziny bo wyszedł on ze sklepu. Nie zajęto mnie w tym czasie czymś innym tylko sama zwiedzałam po raz kolejny sklep aż w końcu z niego wyszłam. Kiedy do niego wróciłam pracownica była ale obsługiwała innego klienta więc zrezygnowałam z czekania i opuściłam sklep. Obsługa moim zdaniem jest fatalna, nieuprzejma, nie orientuje się w jakości produktów, nie udziela odpowiedzi na wszystkie pytania, które padają ze strony klienta. Oceniając sam sklep to jest on zadbany, czysty, łatwo jest się w nim zorientować oraz ceny nie są wygórowane.