Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: Wczoraj odwiedziłam sklep House w Galerii Malta w Poznaniu. W sklepie panował bałagan, pracownicy rozwieszali nowe ubrania, chaos był do tego stopnia, że był duży problem z przejściem pomiędzy obsługą i stertą ubrań, czekających na ułożenie. Ponadto, chciałam zapytać o produkt i stanęłam na wprost dwóch pracownic, w odległości ok. 50 cm, które żywo rozmawiały o rozłożeniu i ułożeniu towaru. Pomimo tego, że czekałam ok. minutę stojąc na przeciwko nich, one nie dały żadnego sygnału, że mnie widzą, a co więcej omijały mnie wzrokiem, rozmawiając o ekspozycji za mną. Byłam całkowicie zignorowana, co sprawiło, że nie miałam ochoty już zupełnie o nic zapytać. Później weszłam i zapytałam innego pracownika o produkt, który mnie interesował i dostałam wreszcie rzeczową i uprzejmą odpowiedź.