Opinia użytkownika: Paweł_1832
Dotycząca firmy: Golden Tulip
Treść opinii: Druga wizyta w wyżej wymienionym hotelu "zaowocowała" niezbyt przyjemnymi doświadczeniami. Po wejściu do hotelu w trakcie meldowania najpierw zostałem poproszony o podejście do innego stanowiska, gdyż na pierwszym nie działał komputerowy system. Następnie usłyszałem od recepcjonistki pytanie: czy jestem pewien, że rezerwację mam na dzień dzisiejszy, bo w systemie widnieje rezerwacja na październik. Po moim zapewnieniu, że rezerwacja na pewno została wykonana na 26.08. zostałem przeproszony i poinformowany, że musiał to być błąd systemu. Po wypełnieniu karty pobytu otrzymałem kartę do pokoju. Po wejściu do pokoju okazało się, że znajdują się w nim rzeczy innych osób (walizki, ubrania itp.) Zostałem więc zakwaterowany w pokoju w którym znajdowały się inne osoby. Po dotarciu do recepcji i poinformowaniu o zaistniałej sytuacji, recepcjonistka była zmieszana, zdziwiona zaistniałą sytuacją. Zostałem przeproszony i otrzymałem inny pokój, tym razem "niezajęty" na innym piętrze.