Opinia użytkownika: Karolina_1793
Dotycząca firmy: NOMI
Treść opinii: Jakość obsługi w tym markecie budowlanym wymaga sporej poprawy. Od razu na wejściu do marketu sklep sprawia wrażenie nie uporządkowanego. W alejce z elektronarzędziami przejście tarasowała porzucona paleta z nierozłożonym do końca towarem. Jeżeli chodzi o pracowników poszczególnych działów to po prostu ich brak. Klienci dosłownie uganiają się za pracownikami aby otrzymać poradę lub poprosić o obsługę. Na dziale ogród wiele przedmiotów wyblakłych z zaciekami lub po prostu bez etykiety.Do kas długie kolejki po około 7-8 osób. Nie obyło się również bez nieporozumienia przy jednej z kas. Dość głośna dyskusja dotyczyła wydania reszty klientce. Rozkojarzona kasjerka nie była pewna ile pieniędzy otrzymała od klientki. Ponowne liczenie całej kasy oczywiście wydłużyło czas obsługi co jednocześnie wiązało się z narastającą kolejką.