Opinia użytkownika: Michalina_107
Dotycząca firmy: Carrefour Express
Treść opinii: Po wejściu do sklepu żaden z napotkanych pracowników nie witał klienta "dzień dobry", ani uśmiechem. Sklep pod względem asortymentu promocyjnego był bardzo słabo wyposażony. Brak dostępności produktów podczas trwania gazetki promocyjnej, "który pierwszy klient ten lepszy". Pracownik zapytany przeze mnie nie wiedział, kiedy będzie można dany produkt kupić. Nie zadał sobie trudu, by to pytanie skierować do kierownika obecnego na zmianie, bym uzyskała konkretną odpowiedź . Pozostałe produkty, które nie są objęte korzystną ofertą cenową dostępne były bez większego problemu. Ich ceny nie odbiegały od cen konkurencji. W tym supermarkecie panował wczoraj deficyt kasjerek, czego skutkiem były długie kolejki przy kasach, co znacznie wydłużyło moje zakupy. Nieczynna była kasa, która odsługuje kobiety w ciąży. Pani, która kasowała moje produkty zrobiła na mnie poprawne wrażenie. Podłoga w tym supermarkecie była umyta, towar na półkach był ułożony wg zasady FIFO i odpowiednio wyeksponowany na regałach, a pod produktami znajdowały się oznaczenia cenowe.