Opinia użytkownika: Sylwia_1118
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: W czwartek 29. Sierpnia ok godziny 17:00 udałam się do perfumerii w CH Arkadia w Warszawie w celu zakupu tuszu do rzęs YSL baby doll mascara oraz podkładu Givenchy teint couture. Zarówno przy stoisku YSL jak i Givenchy spędiłam około kwadransa samodzielnie testując produkty. Niestety żadna z konsultantek nie podeszła do mnie. Przy stoisku Givenchy pojawiła się w pewnym momencie konsultanka Sephora z inną klientką. Niestety cały czas stała do mie odwrócona tyłem, skutecznie mnie ignorując. Na moje zapytanie o przygotowanie próbki podkładu o odcieniu nr 5 odpowiedziała, że ma gotowe nr 4 i taki mogę otrzymać. Ogólnie jestem bardzo niezadowolona z obsługi. Miałam szczery zamiar zrobić zkupy tego dnia, a wyszłam z niczym i poczuciem niesmaku. Tak się nie powinno traktować klinta.