Opinia użytkownika: Joanna_2709
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Dnia 28 sierpnia 2013 udałam się na zakupy do sklepu Auchan znajdującego się w CH Bonarka. Wchodząc na teren hipermarketu zauważyłam, że jest brudna podłoga. Jednakże szybko została wytarta przez panią sprzątającą.Udałam się na stoisko RTV/AGD. Byłam zainteresowana zakupem pralki. Rozglądnęłam się po stoisku. Przy każdej pralce była cena oraz opis produktu co bardzo ułatwiało wybór. Chciałam jednakże zasięgnąć opinii sprzedawcy. Udałam się na poszukiwania. Przeszłam kilka razy stoisko i po chwili udało mi się zlokalizować sprzedawcę. Akurat pomagała jakiejś parze przy wyborze sprzętu. Poprosiłam o pomoc. Poinformowała mnie , że podejdzie do mnie gdy skończy z Państwem. Udałam sie zatem na dział pralek i po około 5 minutach zjawiła się pani sprzedająca. Bardzo dokładnie wytłumaczyła mi czym różnią się dane pralki między sobą. Doradziła którą wybrać. Posiadała wiedzę z zakresu sprzedawanych przez sklep produktów. Wybrałam odpowiednią pralkę. Został mi zaproponowany transport oraz możliwość rozszerzenia gwarancji. Skorzystałam z propozycji. Zapłaciłam gotówką. Zostałam poinstruowana jak mam dalej postępować.Zakupiłam pralkę ze względu na wiedzę pani sprzedającej, która fachowo doradziła mi co będzie dla mnie najlepsze. Minusem jest zbyt mała ilość pracowników. Chwilę musiałam zaczekać na swoją kolej.