Opinia użytkownika: Anna_4883
Dotycząca firmy: Twoje Linie Kolejowe TLK
Treść opinii: Często jeżdżę z córką trasą Myszków-Warszawa, ale ostatnio spotkałam się z bardzo nieprzyjemną sytuacją. Jako iż w Myszkowie nie ma jeszcze możliwości zakupienia biletu na intercity przy kasie, jestem skazana na kupowanie biletu u kierownika pociągu. Kierownikiem okazała się kobieta która swoje frustracje postanowiła wyładować na pasażerach, a ściślej mówiąc na mnie. Na wstępie subtelnie dała mi do zrozumienia iż nie jest zadowolona że pojawiłam się u niej z prośbą o bilet, następnie odmówiła wydania biletu gdyż nie posiadałam zgodnych pieniędzy. Zmuszona zostałam do przejścia przez pół pociągu prosząc pasażerów o rozmienienie gotówki. Gdy już zdobyłam odpowiednią kwotę pieniędzy pani kierownik nie wiedzieć czemu naskoczyła na mnie że i tak nie wyda mi biletu bo ma problemy z siecią. Pół godziny później przyniosła mi bilet, który wręcz mi rzuciła w ręce.