Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: 1.Wygląd miejsca Produkty są dobrze rozmieszczone. Doskonałym rozwiązaniem jest podzielenie przestrzeni na część apteczną i zwykłą - kosmetyczną. Sklep jest bardzo schludny, jednakże zdecydowanie za mały - półki poustawiane są zbyt ciasno. W godzinach popołudniowych tworzą się korki w alejkach - z powodu braku przestrzeni osoby oglądające produkty zagradzają innym przejście. Powoduje to zdenerwowanie klientów.2.Kompetencje i zachowanie personelu Personel jest bardzo przyjaźnie nastawiony do klienta. Proponuje pomoc w przyjemny i nienachalny sposób. Odpowiada na wszelkie pytania, trafnie wskazuje miejsca położenia produktów, dobrze doradza w wyborze kosmetyków. Jest wystarczająca ilość personelu, nie ma problemu ze znalezieniem kogoś kto odpowie na pytania klienta.3.Obsługa w kasach, czas obsługi W godzinach popołudniowych kolejki do kas są zdecydowanie za długie. Czas oczekiwania jest naprawdę duży, widać zdenerwowanie klientów. Jedynym plusem jest to, że nie panuje chaos - barierki umieszczone przy kasach utrzymują kolejkę w ładzie i zapobiegają przepychaniu się. Jeszcze dłuższe kolejki znajdziemy w części aptecznej sklepu. Postawione zostały automaty z numerkami do kas które porządkują kolejkę, a nawet umożliwiają chodzenie po sklepie w trakcie oczekiwania. Nie rozwiązuje to jednak problemu. Czas oczekiwania pozostaje wciąż tak samo długi - klienci denerwują się, część rezygnuje.4.Oferta i ceny Oferta jest bardzo szeroka, każdy znajdzie tu coś dla siebie. Są liczne promocje i przeceny przyciągające klientów, jednakże w porównaniu ze zwykłymi supermarketami wiele produktów ma tu odrobinę wyższe ceny.