Opinia użytkownika: Karina_121
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Do Empiku udałam się m.in. po odbiór zamówionych przez internet książek. W punkcie obsługi klienta nie było żadnego pracownika - musiałam czekać ok. 5 minut, aby odebrać paczkę.W salonie jest bardzo czysto i schludnie. Duży wybór towaru, bardzo sensowne wyłożonego na półkach. Brakuje pracownika do pomocy klientowi. Kiedy córka szukała maskotek, pomógł jej miły ochroniarz. Zachęcił nawet do skorzystania z oferty przeceny. Wydaje mi się jednak, że taką obsługą powinien zająć się pracownik Empik-u a nie firmy ochroniarskiej. Przy kasie zostałam zaskoczona propozycją zapakowania towaru w płatną reklamówkę. Ceny towarów są znacznie wyższe niż u konkurencji, więc oczekuję, że torba z reklamą Empiku będzie już wliczona w cenę.