Opinia użytkownika: Piotrek_9
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Z przykrością stwierdzam że po 10 latach bycia wiernym i aktywnym klientem banku zamknąłem właśnie swoje konto i nie chcę z nim mieć więcej nić wspólnego. Obiektywnie oceniając, zawsze posiadali bardzo dobry zakres usług oraz dostępność do nich poprzez stronę.Teraz strona zmieniła się nie do poznania (zdecydowanie na gorsze), wprowadzają ukryte opłaty których nigdy nie wcześniej nie było.Jakość infolinii spadła do poziomu nieakceptowalnego, osoby zatrudniane tam są niekompetentne i częściej wprowadzają w błąd niż pomagają. Bank prowadzi także niezrozumiałe praktyki w stosunku do swoich klientów, związane z reklamacjami. Szalę goryczy przelał fakt uznania mi reklamacji (bankomat nie wydał dobrej kwoty), a po pół roku samowolnego odebrania oddanych wcześniej środków z konta wraz z przesyłaniem lakonicznego pisma wyjaśniającego, że reklamacja jednak była bezpodstawna (do czego doszli po konsultacji z operatorem bankomatu). Odwołanie pisemne jakie przesłałem po tym fakcie (jak mnie poinformowano na infolinii) nie dotarło na czas (absurd).Podsumowując - to nie jest już ten sam bank, który polecałem każdemu 5 lat temu - marna infolinia, bałagan i chaos.