Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Kontaktowałem się z infolinią w celu zweryfikowania pewnej funkcjonalności posiadanej przeze mnie karty kredytowej. Identyfikacja w części automatycznej przebiegła sprawnie i nie miałem z nią żadnych problemów. Po identyfikacji lektor od razu odczytuje stan zadłużenia karty i pozostałem dostępne środki. Moim zdaniem system powinien najpierw dawać możliwość wyboru tematu rozmowy lub odczytania salda. Po wybraniu opcji połączenia z konsultantem oczekiwałem na połączenie ok. 1 minuty. Po uzyskaniu połączenia pracownik przedstawił się i zapytał w czym może pomóc. Odpowiedź na zadane przeze mnie pytanie konsultantka musiała sprawdzić, więc na moment wyciszyła swój mikrofon, jednak nie zawieszała połączenia (nie słyszałem muzyki tylko ciszę). Sprawdzanie odpowiedzi zajęło ok. 1,5 minuty. Po powrocie do rozmowy konsultantka podziękowała za czas oczekiwania i udzieliła pełnej odpowiedzi. Składałem również dyspozycję wprowadzenia pewnych danych. Po ich podyktowaniu przeze mnie konsultantka jeszcze raz je powtórzyła w celu weryfikacji poprawności. Na zakończenie rozmowy zapytała czy może jeszcze w czymś pomóc oraz życzyła miłego dnia i pożegnała się.