Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Pracownicy oddziału bardzo dobrze radzą sobie z obsługą klientów. Podczas żadnej z moich wizyt (kilka w miesiącu) nie spotkałem się z kolejką. Od razu po wejściu do oddziału mogłem podejść do stanowiska kasowego. Za każdym razem celem mojej wizyty była obsługa kasowa. Ponieważ w oddziale nie znajduje się bankomat - zaliczam to jaki minus. Nie ma natomiast problemu z lokalizacją bankomatów np. w centrach handlowych. Podczas ostatniej wizyty również zostałem szybko i sprawnie obsłużony. Pracownik wykazał się również chęcią pomocy, ponieważ miałem problem z wzorem podpisu - okazało się, że pracownik oddziału w jakim zakładałem rachunek nie wprowadził wzoru do systemu. Pani doradca (w oddziale pracują same kobiety) szybko zaproponowała rozwiązanie mojego problemu. Sam oddział jest dopasowany do potrzeb klienta. Stanowiska obsługi kasowej znajdują się blisko wejścia, natomiast indywidualne rozmowy z klientami mogą odbywać się w osobnych pomieszczeniach - znajdujących się w dalszej części budynku. Co mnie zastanawia to to, że podczas żadnej z moich wizyt pracownik ani razu nie zaproponował mi żadnych dodatkowych produktów. A miał ku temu dobre powody, zwłaszcza jeśli chodzi o produkty depozytowe, bo korzystałem tam z rachunku oszczędnościowego. Podczas ostatniej wizyty zdarzyło mi się słyszeć rozmowę z innym klientem na stanowisku obok - tam doradca zaproponował lokatę lub rachunek oszczędnościowy i, po tym jak klient wykazał zainteresowanie, w pełni profesjonalnie opowiedział o lokacie oraz o funduszach inwestycyjnych.