Opinia użytkownika: Koziorożec
Dotycząca firmy: Muzeum Archeologiczne w Biskupinie
Treść opinii: Nie udało nam się zwiedzić muzeum w Biskupinie z racji jednej rzeczy, mianowicie braku możliwości płacenia kartą. Niestety choć to muzeum odwiedza rzesza turystów i obcokrajowców, znane jest wszędzie, wystarczy magiczne słowo Biskupin i każdy wie z czym to się kojarzy. Mimo tego, że budynek z kasami i pamiątkami jest nowocześnie urządzony, Dyrekcja tego obiektu nie pomyślała o wyjściu frontem do klienta, brak terminalu, brak bankomatu. Poczuliśmy się bardzo zawiedzeni, wracaliśmy z długiego weekendu, przejeżdżaliśmy przez Żnin i była okazja do zobaczenia i zwiedzenia Biskupina. Niestety w portfelu mieliśmy za mało by móc zakupić bilety ale nie sądziliśmy, że w 21 wieku w takim obiekcie posługiwanie się kartą jest niemożliwe. Od jednej z pań sprzedających pamiątki dowiedzieliśmy się, że nie jesteśmy pierwszymi zawiedzonymi klientami, prawdopodobnie zgłaszano ten fakt Dyrekcji, ale bez echa. Nie dość, że wracaliśmy ze zwieszonymi głowami to byliśmy stratni pieniążki za parking. Chciałbym nadmienić, że w pobliżu nigdzie nie użyczyliśmy bankomatu a najbliższa większa miejscowość była oddalona o 5 km. Zamieściłem tutaj swoją opinię ku przestrodze tych, którzy podobnie jak my nie będą posiadali odpowiedniej gotówki. Wydaje mi się, że takowa informacja o braku możliwości płacenia kartą powinna znajdować się na stronie internetowej Muzeum Biskupina.