Opinia użytkownika: Catherine_1
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Sklep odwiedziłam o godzinie 13:30. Sklep wyglądał czysto-nie spotkałam nigdzie porozrzucanych pustych kartonów po produktach czy pustych półek. Miałam trudności ze znalezieniem łososia wędzonego, lecz nie spotkałam żadnego pracownika, który mógłby udzielić mi pomocy. Po chwili poszukiwań udało mi się znaleźć jeden rodzaj łososia w zachęcającej cenie 6,69zł. Pomimo dużej ilości klientów, przede wszystkim z okolicznych firm, obsługa przy kasie przebiegała sprawnie. Otwarte były 4 kasy. Obsługiwała mnie Pani w średnim wieku-miała około 45 lat. Miała ciemne włosy. Czekałam w kolejce około 5 minut, kupując 5 produktów: kawę mrożoną, sok, płatki kukurydziane, łososia i ser biały. Za zakupy zapłaciłam 21zł za pomocą karty płatniczej systemem PayPass.