Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bershka
Treść opinii: Na stronie Bershki kupiłam sweterek, myślałam, że wybierając odbiór w punkcie wszystko pójdzie gładko. Tak fajnie jednak nie było. Przede wszystkim bardzo długi czas dostawy do sklepu, dokładnie 8 dni. Gdy otrzymałam smsa z informacją o możliwości odbioru, udałam się do punktu Bershki w Złotych Tarasach. Była długa kolejka, ale zauważyłam, że z drugiej strony kasy przy napisie Bershka shop online,stoją dwie panie z obsługi. Podeszłam i zapytałam, czy mogę odebrać zamówienie. Jedna z pań powiedziała, że za chwilkę się mną zajmie i zaczęła tłumaczyć drugiej, czym powinna się teraz zajmować (układać rzeczy w strefie promocyjnej). Jedna pani zniknęła zatem, by układać produkty, a ku mojemu zdziwieniu, pierwsza pani, udała się w stronę przymierzalni. Tak czekałam kilka minut, w międzyczasie stwierdziłam, że szybciej byłoby normalnie w kasie, no ale nie poddałam się i wreszcie pani, która poszła układać produkty w strefie promocyjnej zauważyła mnie i przyszła pomóc. Odszukała moje zamówienie i po złożeniu podpisu mogłam je odebrać. Jednak teraz wiem, że warto przemyśleć zakup online, skoro w sklepie może być jednak szybciej.