Opinia użytkownika: Mary_4
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Ostatnio zaczęłam rozglądać się za nowym kontem bankowym osobistym. Weszłam do placówki. Drzwi zatrzasnęły się za mną i już usłyszałam "Dzień dobry, zapraszam" Obsługiwała mnie bardzo miła Pani, która umiejętnie rozpoznała moje potrzeby i bardzo szczegółowo wprowadziła mnie w ofertę banku. Podała kartkę i długopis, gdybym chciała zapisać sobie jakąś informację. Porównała ofertę ING z innym bankiem, którego ofertą byłam zainteresowana. Wręczyła mi wizytówkę, materiały informacyjne oraz wzięła telefon i zaproponowała ewentualny kontakt w razie jakiś pytań. Szczegółowo zapoznała z opłatami, prowizjami oraz warunkami uniknięcia kosztów prowadzenia konta. Dodatkowo przedstawiła mi produkty z których mogę korzystać w ranach swojego konta bezpłatnie typu bankowość internetowa i telefoniczna. Bardzo kompetentna i zorientowana doradczyni. Wadą placówki był brak intymności. Nie było osobnych pokoi dla klientów. W placówce panował pogłos. Tupanie innych klientów oraz doradców, skrzypienie drzwiami były bardzo dekoncentrujące. Pani doradczyni była ubrana w koszulkę z krótkim rękawem zamiast eleganckiej koszuli biznesowej. Była to jednak godzina o 15:30. Być może polała się kawą i musiała się przebrać (inni doradcy byli ubrani bez zarzutu). Placówka czysta.