Opinia użytkownika: MartZ
Dotycząca firmy: Cropp
Treść opinii: Nie pamiętam, żebym kiedykolwiek znalazła się w takiej sytuacji, żebym musiała czekać, aż pracownik otworzy kasę, żebym mogła dokonać zakupu. Tak właśnie było w salonie Cropp Town w dniu 8 VIII; podeszłam do stanowiska kasowego żeby zapłacić za koszulkę po czym kasjer zwraca się do mnie z informacją, że kasa nie została JESZCZE otwarta, że system musi się otworzyć a to trwa kilka minut itd, zaproponował mi rozejrzenie się w tym czasie po sklepie. Nie potrzebowałam "rozglądać się" ponieważ już dawno wybrałam to co zamierzałam kupić i byłam tu na tyle długo, że system zdążyłby się przysłowiowe dziesięć razy otworzyć, tym bardziej, że nie weszłam tu punktualnie z otwarciem ale co najmniej 40 minut albo i więcej po. To bardzo lekceważące zachowanie z jego strony, nie powinno mieć to miejsca, dodatkowo zależało mi na czasie więc te minuty czekania dłużyłyby się bez końca. W końcu pracownik zaproponował zapłatę gotówką bez wydania paragonu(!), (jak powiedział, " nabije na kasę" póżniej, jak się system otworzy), zgodziłam się, jakie miałam wyjście skoro zależało mi na zakupie. Mało to profesjonalne, poza tym ład, porządek, reszta bez zatrzeżeń.