Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Ci którzy znają ten bank zapewne nie będą zdziwieni moją opinią. Placówka dość mała, a co za tym idzie komfort rozmowy i załatwiania spraw dość słaby. W oddziale są 2 stanowiska kasowe i 5 lub 6 bezgotówkowych. Chcąc załatwić jakąś sprawę w kasie oczywiście trzeba odstać swoje w kolejce . czas trwania obsługi jest bardzo długi ponieważ pracownicy mają obowiązek "informowania" ( sprzedawania dodatkowych produktów banku) i nie jest ważne ze zwykły kowalski przyszedł tylko wpłacić / wypłacić pieniądze bo musi wysłuchać oferty pracownika. Rozumiem , że pracownicy maja taki obowiązek - niemniej uważam to za nietrafiony pomysł, aby robili to pracownicy kas . Dodam jeszcze , że stanowiska bezgotówkowe świeca pustkami. Czy zatem celem polepszenia jakości i komfortu klientów nie powinno się przekształcić przynajmniej 2 takich stanowisk w kasy ? .