Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Circle K
Treść opinii: Na stację przyjechałem 12 sierpnia 2013 r. o godz. 21:30, aby zatankować gaz. Po wezwaniu obsługi dzwonkiem przy dystrybutorze, pracownik pojawił się niemal natychmiast. Jego zachowanie było profesjonalne, jedynym minusem było to, że nie zapytał mnie, czy umyć szyby w samochodzie (dawniej istniała taka bezpłatna usługa w stacjach tej sieci), jednak samochód był umyty, więc pracownik mógł nie widzieć takiej potrzeby. Obsługa była szybka, nie było też żadnego problemu z fakturą. Ogólnie cała wizyta nie trwała nawet 4 minut. Odnośnie asortymentu, był on tożsamy z ofertą spotykaną na innych stacjach tej sieci. Jedynym mankamentem były automaty do gry o niskich wygranych, ustawione na sali, niedaleko od kas. Nie jestem przekonany, czy tego typu urządzenia powinny być eksponowane w miejscach ogólnie dostępnych dla dzieci. Takie działanie mogłoby zachęcać je do hazardu w dorosłym już życiu, nawet jeżeli nie będą mogły same grać, a jedynie będą obserwowały grających dorosłych. Wobec tego, asortyment należy ocenić słabo - zaniża to ogólną ocenę tej placówki, która mogłaby być wyższa.