Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: adrian777

Dotycząca firmy: Bricomarche

Treść opinii: Witam.Nie wiem czy ktoś z Was znalazł czas aby ocenić jakość obsługi sklepu Bricomarche w Rydułtowach.Ja mam niezbyt dobre zdanie na temat tego sklepu,lecz dzisiaj miara się przebrała i postanowiłem przestrzec Was przed kupowaniem tam czegokolwiek,ale do konkretów:są tylko dwie kasy gdzie zawsze jest kolejka,oczywiście nie zawsze obie są czynne.Załatwienie czegokolwiek w punkcie informacyjnym graniczy z cudem,gdyż obsługuje go jedna z kasjerek i trzeba czekać aż znajdzie czas dla petenta .Dzisiaj właśnie postanowiłem zgłosić się po reklamowaną pompkę do roweru,tak nie jest to przejęzyczenie,pompka ręczna rowerowa o wartości 29 zł,która zepsuła się po miesiącu(w tym czasie użyłem ją może trzy lub cztery razy)zamiast zostać wymieniona na nową została wysłana do naprawy.Lecz mimo upływu 31 dni od złożenia reklamacji pan,niezbyt biegły z kontaktach z klientem(bardzo niemiły) tłumaczył mi pięć minut w około,że jeszcze nie otrzymali jej od producenta,oraz że pieniędzy nie oddadzą ani też nie dadzą towaru wolnego od wad.Postanowiłem z nim nie rozmawiać na ten temat,gdyż był to pracownik nie związany z informacją,lecz moje zdziwienie sięgnęło zenitu,gdy pani pracująca w informacji powiedziała,gdy zażądałem zwrotu pieniędzy,że pieniędzy nie odda bo nie ma kierownika.Oczywiście zażądałem adnotacji na protokole reklamacyjnym o odmowie zwrotu pieniędzy wraz z dzisiejszą datą i podpisem pracowniczki.Jutro z tymi dokumentami udaje się do inspekcji handlowej,myślę,że oni wyciągną konsekwencję w stosunku do zarządcy marketu.Reasumując,jeśli sklep nie potrafi załatwić reklamacji zgodnie z przepisami towaru o wartości niespełna 30 zł,to myślę,że nie warto się z nimi użerać w przypadku zakupu produktów o wyższej wartości.Z doświadczenia wiem,że np.Castorama załatwia reklamację z dużo większą klasą.PS Czekając dzisiaj ponad pół godziny przed stoiskiem informacji byłem świadkiem jak dwie Panie chciały oddać farbę do ścian zakupioną kilka dni wcześniej i na pytanie czy otrzymają zwrot pieniędzy kasjerka zauważyła,że Panie nie są zorientowane czy market zwraca pieniądze za zwroty i stwierdziła,że jedynie mogą zrobić zakupy za wartość zwrotu.W Castoramie nikt nikomu nie robi łaski tylko zwracają kasę za zwroty i to bez gadania.