Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Byłem czwarty w kolejce i na obsługę czekałem półtorej godziny. Doradcy kończąc obsługę klientów wystawiali tabliczkę "stoisko nieczynne" i wychodzili na zaplecze w ogóle nie mówiąc kiedy wrócą, czy muszą tam iść skoro jest kolejka, która się nie zmniejsza. Od osób które regularnie korzystały z obsługi tego punktu bankowego dowiedziałem się, że taka sytuacja to norma a kolejki zawsze są i w czasie mojego pobytu była ona bardzo krótka! Doradca który mnie obsługiwał nie miał pełnej wiedzy o produkcie i musiał się pytać menedżera, co by nie było takie złe gdybym uzyskał poprawną odpowiedź. Niestety na drugi dzień okazało się, że zostałem wprowadzony w błąd. Żeby wejść do placówki trzeba nacisnąć dzwonek, bo inaczej się nie wejdzie. Zatem drzwi otwierają klienci, bo często doradcy ignorowali dzwonek za pierwszym razem.