Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: Dział sanitarny : wanna lewa asymetryczna , 8 sierpień 2013 Na dziale sanitarnym razem 3 osoby , kontrolowany doradca stoi przy komputerze , oprócz niego na dziale jeszcze dwóch młodych doradców -rozkładają towar. Długi czas oczekiwania toteż zagaduje jednego z nich, który rozkłada towar tuż koło mnie ale nie zwraca uwagi na to co się dzieje naokoło niego - na identyfikatorze widnieje imię Kamil : ciemna karnacja, ok 182 cm , szczupły , brązowe oczy .Pytam o różnice między wanną akrylową a emaliowaną - twierdzi ze dopiero zaczał pracować - nie umie odpowiedzieć mi na pytanie . Informuję mnie że zawoła kolegę. Po ok 5 minutach podchodzi obojętnie doradca : brak identyfikatora , ok 183 cm wzrostu , siwy, ok 46 lat . Nie podchodzi blisko, na moje pytanie o wannę i jaka jest różnica między wanna akrylową a emaliowaną odpowiada z dość daleka,że interesująca mnie wanna , czyli asymetryczna lewa jest tylko akrylowa i nie to ,że u nich w sklepie ale że w ogóle. Stoi około 4 metrów ode mnie , utrzymuje kontakt wzrokowy , ma nie odpowiednią postawę bowiem stoi bokiem i daleko , jest nie zainteresowany rozmową o wannach. Sekundę później podchodzi do niego klient z fakturą twierdząc że coś na niej brakuje i doradca wycofuje się zupełnie i podąża za tamtym klientem zostawiając mnie przy wannach. Reasumując nie jestem zadowolona z wizyty bo nie poświecono mi uwagi , obojętnie odpowiedziano mi na pytanie więc na pewno nie zakupiłabym wanny w tym sklepie.Kasa: na identyfikatorze imię Bożena, w kolejce do 3 klientów , obsługa idzie wolno . Kasjer mówi ' dzień dobry ' jako pierwszy , kładzie mi monety na ręku. W trakcie obsługi zawiesza się system , czekam ok 2 minuty na paragon. Kasa czysta . Kasjerka ubrana schludnie. Uśmiecha się , życzy mi na koniec miłego dnia. Reasumując z obsługi na kasie jestem zadowolona , jedyny mankament to taki,że Pani bardzo wolno obsługuje.